Contact | Veelgestelde vragen2024-09-02T08:38:35+02:00

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Misschien staat het antwoord daarop hier al tussen! Kun je het antwoord niet vinden? Neem dan contact op met de centrale administratie of de afdeling waar je kind struint.

  • Struint je kind al bij ons en heb je vragen over de praktische invulling van de dag, studiedagen, afmeldingen, etc? Neem dan contact op met de Assistent Leidinggevende van je afdeling. De contactgegevens vind je hier en in de Ouderapp.
  • Heb je algemene vragen over (opvang bij) Struin? Ben je klant bij ons en heb je vragen over overeenkomsten, de ouderapp of facturen? Neem dan contact op met de centrale administratie via info@struin.nl of 024-7506085. Meer over de bereikbaarheid van de centrale administratie vind je hier.

Inschrijven en wachtlijst

Inschrijven kan gemakkelijk via de website. Ga naar Inschrijven en vul het formulier stapsgewijs in. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Nee, helaas kunnen we hier niks over zeggen.

We kijken regelmatig of er plekken zijn ontstaan in de groepjes en welke kinderen van de wachtlijst hiervoor in aanmerking komen. In principe komen de kinderen die bovenaan staan eerst aan de beurt, maar door ons unieke concept moeten we met meerdere praktische zaken rekening houden. Bij de BSO kijken we bijvoorbeeld of er nog plek is op de fiets die naar de school van het kind gaat, en of er plek is in de leeftijdsgroep van het kind. Zo kan het zijn dat een kind dat lager op de wachtlijst staat, eerder aan de beurt komt, omdat dit qua leeftijd of school wel kan.

Als we plek hebben voor je kind, doen we je via de mail een aanbod met een startdatum. Hoor je niks van ons? Dan is er helaas nog geen plek. We begrijpen dat dit vervelend is. Helaas kunnen we geen indicatie geven hoe lang we verwachten dat het nog gaat duren, omdat we voor open plekken in de meeste gevallen afhankelijk zijn van opzeggingen. Houd er rekening mee, dat het niet altijd lukt om kinderen vanaf de gewenste datum te plaatsen.

Aanbod en overeenkomsten

Voor elke dag die je kind komt struinen, bouw je per maand een vakantiedag op. Per kalenderjaar bouw je dus 12 vakantiedagen op per Struin-dag. Wanneer je kinderen twee dagen per week struinen, bouw je dus 24 vakantiedagen per kalenderjaar op. Hierdoor heb je elke schoolvakantie de mogelijkheid om je kind(eren) op de vaste Struin-dagen te laten struinen.

Heb je aan het einde van het kalenderjaar niet alle vakantiedagen opgenomen? Dan vervallen deze na 31 december.

Wij bieden alleen overeenkomsten aan voor 52 weken. Al onze overeenkomsten zijn dus inclusief 12 vakantieweken. Het is helaas niet mogelijk om een overeenkomst af te nemen zonder vakantieopvang.

Wij bieden alleen overeenkomsten aan voor 52 weken. Al onze overeenkomsten zijn dus inclusief 40 schoolweken. Het is helaas niet mogelijk om een overeenkomst af te nemen voor alleen de vakanties.

Afmelden

Neem telefonisch contact op met de afdeling waar je op die dag opvang afneemt. In het informatieboekje in het ouderportaal vind je de juiste contactgegevens.

Neem telefonisch contact op met de afdeling waar je op die dag opvang afneemt. In het informatieboekje in het ouderportaal vind je de juiste contactgegevens.

Neem telefonisch contact op met de afdeling waar je op die dag opvang afneemt.In het informatieboekje in het ouderportaal vind je de juiste contactgegevens.

Terugfietsdienst

Op de pagina terugfietsdiensten vind je de routes die onze terugfietsdiensten rijden.

De kaart toont de fietsdiensten die Struin aanbiedt.

De lijn geeft de route aan, de fiets-icoontjes de haltes. De blauwe stippen zijn scholen waar Struin kinderen ophaalt. Klikt u op de route of op een halte, dan verschijnt hier de exacte informatie.

De gele dienst rijdt op maandag, dinsdag en donderdag. De rode dienst rijdt op woensdag en vrijdag. De oranje dienst rijdt vijf dagen per week. Tijdens de vakantie geldt alleen de paarse fietsdienst. De grijze haltes zijn (nog) niet operationeel.

Neem telefonisch contact op met de afdeling waar u op die dag opvang afneemt. In het informatieboekje in het ouderportaal vind je de juiste contactgegevens.
Overige vragen over de terugfietsdienst kan je zowel telefonisch als per mail stellen aan de afdeling waar je op die dag opvang afneemt. In het informatieboekje in het ouderportaal vind je de juiste contactgegevens.

Over een Struin-dag

Vragen over een specifieke Struin-dag kun je zowel telefonisch als per mail stellen aan de afdeling waar je op die dag opvang afneemt. In het informatieboekje in het ouderportaal vind je de juiste contactgegevens.

Ja, dat kan. Je kunt gebruikmaken van de terugfietsdienst of je kunt je kind ophalen bij de speellocatie in de natuur. Op maandag wordt via het ouderportaal door de afdeling waar je opvang afneemt gecommuniceerd, waar de afdeling die week gaat spelen. Door onverwachte weersomstandigheden kan de afdelingsleidinggevende op het laatste moment toch nog van speellocatie veranderen. Kom je er niet uit? Neem dan telefonisch contact op met de afdeling. In het informatieboekje in het ouderportaal vind je de juiste contactgegevens.

U kunt hiervoor terecht bij de afdeling waar u op die dag opvang afneemt. In het informatieboekje in het ouderportaal vind je de juiste contactgegevens.

Gevonden voorwerpen

Je kunt hiervoor terecht bij de afdeling waar je op die dag opvang afneemt. In het informatieboekje in het ouderportaal vind je de juiste contactgegevens.

Aanvragen en wijzigen

Kantoor
T. 024-7506085
E. info@struin.nl

Bekijk de openingstijden van het kantoor.

Kantoor
T. 024-7506085
E. info@struin.nl

Bekijk de openingstijden van het kantoor.

Opzeggen kan uitsluitend via het algemene emailadres van Struin. De opzegtermijn is 1 maand.

info@struin.nl

Om jouw NAW gegevens te wijzigen gaat u naar het Ouderportaal.

Heb je vragen over het ouderportaal, omdat je niet kunt inloggen of het niet goed functioneert, neem dan contact op met het kantoor: 024-7506085 of info@struin.nl.

Bekijk de openingstijden van het kantoor.

Een gewijzigd IBAN nummer kan je zowel telefonisch als per mail doorgeven aan het kantoor.

T. 024-7506085
E. info@struin.nl

Bekijk de openingstijden van het kantoor.

Facturen

Kantoor
T. 024-7506085
E. info@struin.nl

Bekijk de openingstijden van het kantoor.

Vakanties en studiedagen

Om aan te melden voor studiedagen kun je inloggen bij het Ouderportaal.

Heb je vragen over het ouderportaal, omdat je niet kunt inloggen of omdat het niet goed functioneert, neem dan contact op met het kantoor: 024-7506085 of info@struin.nl.

Bekijk de openingstijden van het kantoor.

Een aanmelding voor een studiedag annuleren kan tot vier weken voor de studiedag. Log in bij het ouderportaal om de wijziging door te voeren.

Log in bij het ouderportaal om vakantieopvang aan te vragen.

Heb je vragen over het ouderportaal, omdat je niet kunt inloggen of omdat het niet goed functioneert, neem dan contact op met het kantoor: 024-7506085 of info@struin.nl.

Bekijk de openingstijden van het kantoor.

Een aanmelding voor vakantieopvang annuleren kan tot vier weken voor de vakantie. Log in bij het ouderportaal om de wijziging door te voeren.

Heb je vragen over het ouderportaal, omdat je niet kunt inloggen of omdat het niet goed functioneert, neem dan contact op met het kantoor: 024-7506085 of info@struin.nl.

Bekijk de openingstijden van het kantoor.

Struin is 52 weken per jaar geopend. De actuele sluitingsdata vind je hier.